6 Aralık 2010 Pazartesi

MİM

Hiç MİM'lenmiyorum diye yakınmıştım minimalist beni MİM'lemiş.

Ancak bu sefer ki diğerlerinden biraz farklı; "sizden anılarınızla, anılarınızın değeriyle ve onları yüklediğiniz eşyalarla ilgili bir yazı yazmanızı istiyorum" şeklinde kendisine gelen mim'i bana göndermiş.

İşte buna cevap vermek için biraz bekledim. Evlilik yıldönümü sebebiyel eşime bir süpriz hazırlıyordum ve bu MİM'in tam karşlığı olduğunu düşünüyorum. Sakladığım ve benim için anlamlı olan eşyaların bir kolajı.





Ben de
Yaz Aşkı, Pamuk Prens ve UFBE'yi mimliyorum.

Hadi kolay gelsin :)

3 yorum:

  1. Oy oy oy sen çok iyi çalışmışsın :))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir düşünce; bu arada ben de güzel bir şeye vesile olmuşum :))) kendime de pay çıkarıyorum nedense!!!

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails