3 Aralık 2010 Cuma

Acaba bu kontroller az mı?


Dün minnoşumuzu görmeye doktora gittik. Ufaklık yine maşallah çok hareketliydi. Allaha şükür her şeyimiz normal. Sağlıklı bir büyüme gösteriyor.
300 gr civarında olmuş.

Doktora gidince sanki 1 saat muhabbet edecekmişiz gibi geliyor, gerçi yaklaşık yarım saat 45 dk gibi bir aralık sürüyor ama bana az geliyor. Soracağım çok şey varmış da oraya gidince unutuyormuşum gibi.

Kontrol sonunda "eee bu kadar mı yani" diyorum. Galiba onu ekranda uzun uzun görmek istiyorum yani 1 saat kal izle deseler yok demem :)

3'lü test için kan verdik, sonra kilo tansiyon ölçüldü. Çıkan sonuçlar doktorumu çok memnun etti ve aferini aldım. 59-60 kilo civarında hamile kalmıştım suan 17.hafta bitmek üzere ve hala 60 kiloyum.

Tabi benim için önemli olan bebeğin sağlıklı olması. Kilonun önemi yok ama almamış olmakta mutlu ediyor. Bu aydan sonra daha hızlı alacağım söyleniyor. Gelişmelerden haberdar edeceğim.

Benim ve doktorum için güzel bir gelişme olsa da annem için öyle değil.
"Nasıl yani sen bir şey yemiyormusun?" diyeceğini bildiğim için 2-3 kilo almışın dedim.

Ablama da telefon ettim annem sorarsa kilo aldı de tamam mı diye.

Ana yüreği işte dayanmıyor galiba...

Bir sonraki kontrol 3 boyutlu ultrasona gireceğiz. Onu heycanla bekliyorum belki yüzünü biraz daha net görürüz. Sağlık durumu ile ilgili detaylı bilgi alacağız.

Heycanla bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails