15 Aralık 2010 Çarşamba

MİMLENDİM...

Little Miss Sunshine beni mimlemiş... Konu kitaplığınızın önüne gidip, elinizin gittiği bir kitabı rastgele seçip 55. sayfadan dilediğiniz bir paragrafı yazıyorsunuz.

Ben de geçtim ve şu aralar yeni kitabı çıkacak, hatta belki de çıkmış olan çok sevdiğim ve önceki kitaplarını zevkle okuduğum, programlarını takip ettiğim
Pf.Dr. Üstün Dökmen'in "Küçük Şeyler 2" kitabını elime aldım.



İşte 55. sayfaya:

Bebekler ile müdürler arasındaki benzerlikler.

1- Her ikisini de başlangıçta çok seversiniz, ancak ileride başınıza neler açabileceklerini düşünmelisiniz.

2- İkisi de çok sabırsızdır. İsteklerinin hemen yerine getirilmesini isterler. Eğer olmazsa bağırıp çağırırlar ve ortalığı birbirine katarlar.

3- İkisinin de belleği zayıftır. Bir gün önce onlar için yaptığınız onca şeyin önemi yoktur.

4- Her ikisinin de arada gazını almalısınız.

5, 6, 7 diye devam ediyor :)


"Ben de sevgili Ata ve Dünyasını mimliyorum... hadi bakalım senin kütüphanen bize neler söyleyecek.

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails