24 Aralık 2010 Cuma

İzinli olmak

İnsan bazen hafta içi izin alıp kendine zaman ayırmalı. Uzun zamandır almam gereken şeyleri haftasonu heryer kalabalık diye alamıyordum. Dün ablamla İstinye Park'a gittik.

Hafta içi daha çok seviyorum alışveriş merkezlerini. Kimse üzerine çıkmıyor, mağazanın içinde birbirine çarpmadan hareket edebiliyorsun, kasalarda saçma zamanlamalarla sıra beklemiyorsun gibi sebepleri var :)

Çok karışık yerlerden hiç alışveriş yapamam çünkü midem bulanıyor herşey gayet düzenli biçimde asılıydı askılara. O yüzden keyifli geçti.

Söylemiştim bir sürü düğün var diye. Mağlum heryerde çok güzel elbiseler var ama bana olanı bulmak zordu. Neyse ki hem ekonomik hem de çok güzel bir elbise buldum.



Yılbaşı geliyor diye Ada ve arkadaşları için ufak tefek şeyler aldık. Tam oh biraz nefes alıp güzel bir yemek yiyecektik ki, telefon geldi.

Ada'nın ateşi çıkmış. Alışverişi ve yemeği yarıda kesip apar topar okula gittik. Okuldan Ada'yı aldık ve hastaneye götürdük. Doktor,tahlil ilaç vs derken akşamı hastanede bitirdik.

Şükür kötü birşeyi yok. İlaçlarını aldık ve eve döndük. Yarım kalan alışverişe belki pazar günü devam ederiz.

Herkese hafta içi izini tavsiye ediyorum çok güzel geliyor :)

4 yorum:

  1. Bende nefret ederim düzensin kargaşık mağazalrdan alışveriş etmekten..Hafta içi izini değerlendiricem:)

    YanıtlaSil
  2. Kesin yap aylin'ciğim. Yılbaşındna sonra eminim daha güzel olacaktır :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun Ada'ya.. benim çocklarım da bugğn hasta olduğundan direkt o kısma odaklandım:)

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun sana da onlarda mı ateşli? Kış geldi okulda biri hasta olunca zincir devam ediyor. Bir de su çiçeği salgını varmış dikkatinize...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails