13 Aralık 2010 Pazartesi

Asıl sorun ne?

Yapmak istemediğim ama yapmam gereken bir açıklama. Kendim için bile yapmadığım bir şeyden dolayı savunma.

Güzel anlattığımı ve mantıklı bir şekilde yaptığımı düşündüğüm açıklamanın, aslında karşı taraf yanlış anlar telaşıyla yaptığım "telaşlı anlatma" gerçekten yanlış anlaşılmasını sağladı.

Aslında çok basit bir sorun olduğunu her insanın bunu yapabileceğini, içerden bir sesin ya da etrafımdakilerin söylemesi ama bunu karşı tarafa anlatmaktaki zorluğun bana verdiği sıkıntı.

Cuma'dan beri bunun için ağlamak ve bütün haftasonu bununla yatıp bununla kalkmak.

Bunu yaparken aslında stres yapmamam gereken bir dönemde olduğumu bilmek ve yapmaktan bir türlü kurtulamamak. bunun içinde vicdan yapmak

Kimin ne tepki vereceğini bilememek ve aslında senin var olan tarzını kişiden kişiye göre değiştirmek mi yoksa ben böyle birisiyim kimseye terbiyesizlik yapmıyorum ama benim de tarzım bu mu demek?

Önemli olan art niyet olmaması mı yoksa bunun bir önemi yok mu?

Acaba bunlardan hangisi asıl sorun benim için bunu bile bilememek mi?

İçin sıkılıyordu hala devam ediyor bugun bu olay iyi bitsin istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails