5 Ağustos 2010 Perşembe

Vallahi ben "Cem" derim...

Uzun isim konuşmaları Kuzey mi olsun , Rüzgar mı olsun, Recep mi kalsın :)
Cem olmasın ya, tartışmaları hiç yaşanmamış gibi davanıp başa döndük bugün.


Evet artık son karar olduğunu var sayıyoruz ve aramıza katılmasına 20 gün kala ismini netleştiriyoruz. "Cem"

Vallahi bundan sonra ismi değişse bile ben başına Cem'i koyarım ve büyünce bunları anlatırım. Dönüp dolaşıp buna geliyorsak birşey var diye düşünmek lazım.




M.Ali - Ceylan - Ada - Cem boyle güzel oldu. Babanın basındaki Mehmet'i saymazsak iki A ile başlayan 2 C ile başlayan bir aile olacaklar inşallah :)

Umarım ablası gibi güzel bir bebek olur.

2 yorum:

  1. Cem cok guzel isim vallahi. Kısa ve öz. Hiç modası geçmez :) Bu arada bu Ada'nın haline ne? yesem bitirsem kıtır kıtır. Eminim Cem de ablası gibi dunya tatlısı bir bebek olacak. Eminim :) Kanıt çok :)

    YanıtlaSil
  2. Besto'şum kısa olması önemli Ada ile uyumlu güzel bir ses. Ben seviyorum. Ama burgazı hala beğeniyorum :) Ada gerçekten çok lokum bir bebekti Cem'de inşallah öyle olur ablasına benzer. Sağlıklı ve mutlu olur :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails