26 Ağustos 2010 Perşembe

24.08.2010 / 08:33/ Cem

Çok heycanlıydım doğuma gireceğim için bütün gece uyku tutmadı. Ben götürecektim ablamı doğuma sabah 06:00 ben ayaktayım. Hazırlanmaya başladım.

Saat 07:00'de hastanede olmamız gerekiyordu. Saat 07:15 gibi hastanenin girişindeydik. Doğum saat 08:00'de olacaktı. Odamıza gittik yerleştik sonra hazırlandık. Ablam artık doğuma gidiyordu. Annemin gözleri oldu, eniştem heycanlıydı ve ada endişeliydi.


Aşağı indik ve beni bir odaya aldılar burada ameliyathane kıyafetleri giydim ve bekleme salonuna geçtim. Benimle birlikte bir baba vardı onunda elinde kamerası o da miniğinin doğumuna girmek için heycanla bekliyordu.
Önce onu çağırdılar kocaman yerde tek kaldım sürekli gözüm kapıda biri gelecek ve beni çağıracak diye. Bekliyorum, bekliyorum, makine ile uğraşıyorum ve eklenen an saat: 08:20 "Fotoğrafçı bayan gelebilirsiniz" dedi bir ses.

İç ses: ben teyzesiyim yahuuu neyse takılma buna şimdi

İçeri girdiğimde ameliyathanenin o kadar kalabalık olacağını hiç beklemiyordum 8-9 kişi vardı. Ablam ve ben dışında. Doğum başlamıştı. Ablam uyanıktı hemen yanına gittim ve konuştum biraz ben de heycanlı olduğum için ne söyledim bilmiyorum ve doktor küçük bey geliyor dedi ve makine elimde hazırdım sonrasında ufak beyimiz geldi.


Hemen temizlemeye aldılar ben de gittim başlarına, başladım çekmeye. Güzel pozlar yakalamaya çalıştım umarım olmuştur. İlk deneyim için fena sayılmaz :)

Sonra dışarı çıkardılar ablası, babası ve anneannesiyle tanıştı. İlk buluşma çok güzeldi.
Bakım odasına gitti ve banyo sırasını bekledi. O sırada ablam çıktı ve odaya götürdüler.

Bebeğiyle buluşmak için can atıyordu. Nasıl, iyi mi , kaç kilo kime benziyor gibi şeyler sordu.
Vallahi kimseye benzetemedim ben. O kadar ufak ki henüz kimseye benzemiyor ama erkek bakışları var :) Biraz büyüsün o zaman anlarız kime benzediğini. Ama buğday tenli yağız delikanlı.


Dün sünnet olayınıda hallettik. 2 günlükken sünnetini oldu. Şuan herşey ve herkes iyi...
Hoşgeldin minik melek. Bir teyze kuzusu daha oldu :) Herkes maşallah desin lütfen :)
Bir uyarı ile bitiriyorum; ya ne olur dışarıdan gelip yeni doğmuş bebekleri ellemeyin. Elinizi mutlaka yıkayın. Anne ve bebek için çok önemli. Daha el kadar bunlar.

8 yorum:

  1. Maşallah...Analı babalı büyüsün küçük bey:)

    YanıtlaSil
  2. Ceylan'cığım çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. gözünüz aydın
    allah sağlıklı ömürler versin Cem bey'e
    hoşgelmiş dünyaya :)

    YanıtlaSil
  4. Allah analı babaşı büyütsün bahtını şen etsin:)

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler! O günlerime döndürdün beni:)

    YanıtlaSil
  6. maşallah...güzel bir deneyim olmuş senin için de...

    YanıtlaSil
  7. maşallah nice mutlu sağlıklı fotoğrafları paylaşmak dileğiyle
    ilk fotolarına da ileride kendi de inanamayacak
    uzun,sağlıklı, mutlu bir ömür dileklerimle sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. hepinize teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails