2 Ağustos 2010 Pazartesi

Doğuma ben gireceğim :)



Allahtan bir mani gelmezse, bebiş erken gelmek istemezse ismi henüz belli olmayan ama minnoşun doğumu 24 Ağustosta ve doğuma ben gireceğim.


Doğum fotoğrafçısı olarak :) Eniştem, kan ameliyat vs şeylerinden haz etmez. Dün ablamlara kahvaltıya gittik sonrasında biz ablamla cevahire geçtik.

Son alışverişleri tamamladık.

Minik tulumlar, sortlar, badiler.

Doğum sonrası gecelik, sabahlık

Terlik (bunu alma abla senin geceliğine uygun evde var ben getireceğim. )

Kırmızı kurdale ( bu da evde var.)

Bebek çikolatasını ayarlayalım gelen misafirlere

ve Fotoğrafçı?


Ablam- İrem sen doğuma girmek istermisin?

- M.Ali ne olacak?

Ablam- O giremezki.

- Süper o zaman ben girerim

Ablam - Fotografta cekermisin?

- Tabi cekerim neden olmasın?

Ablam - Söz bende senin doğumuna gireceğim :)

Duygulu anlar...

Benim için çok değişik bir tecrübe olacak. İlk kez doğuma gireceğim ve fotograf çekeceğim. Çok heycanlıyım...

4 yorum:

  1. bende arkadaşımın doğumuna giricektim ama bebek sabaha karşı doğunca ve önceden izin almayı unutunca giremedim. Hastahanelerde uygulamalar farklıymış, doğuma gireceğini önceden bildirmeni tavsiye ederim. Yoksa benimki gibi bir hayal kırıklığı yaşayabilirsin :(

    YanıtlaSil
  2. Hande'ciğim cok saol bunu ablama söyleceğim önden ayarlasın

    YanıtlaSil
  3. amanııınnnn!!! ne hoşşş :)))

    YanıtlaSil
  4. hadi bakalım; Allah tamamına erdirsin kolaylıkla...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails