9 Ağustos 2010 Pazartesi

Eminönü kazan biz kepçe

Cumartesi günü Eminönüne gittik. Hava çok sıcak ve Eminönü her zamanki gibi çok kalabalıktı. Biz Cem'in bebek şekeri kapı süsü vs. gibi şeylerini halletmek için gittik. Sağ olsun Sevil beni yalnız bırakmadı birlikte gittik.

Biraz sıcağın geçmesini bekledik ve saat 3 gibi gittik. Allahım şu Eminönünde olmayan bir şey var mı acaba? İnsanın nevri dönüyor. Yok yok. Ablam evde biz orada görüntülü naklen konuştuk su nasıl bu güzel mi diye.

Ben düğünümde vermek üzere şeker yerine bağışta bulunmuştum ve bunu ifade eden ufak bir kart yapmıştım. Onun ucuna konsepte uygun olsun diye minik kar tanesi aramıştım. O yuzden oradaki dükkanları iyi bilirim.

Engin hediyelik eşya diye bir yer var benim tavsiyem orası yönünde oldu. Gittiğimde çok ilgilenmişlerdi ve en uygun fiyatlı yer orasıydı.


Neyse gezmeye çikolatacılardan başladık. İçi çikolatalı badem şekerlerine kara verdik.
Mavi ve gümüş istiyorduk aslında ama öğrendik ki gümüş rengi oluşturmak için kanserojen bir madde kullanıyorlarmış ve çoğu yer satmıyormuş artık. Girdiğimiz yerdeki adam yani bir iki tane yeseniz bir şey olmaz ama biz prensip olarak satmıyoruz dedi.

Biz de almadık. Beyaz ve mavi şekerler aldık. Bir sürü marka var her giydiğimiz yer mutlaka birşey ikram ediyor ve şeker çikolata yemekten midemiz bulandı. En son Pelit'te çikolatalarına karar verdik. Zaten genelde tavsiye edilen o.


Evet şidmi bunları nasıl birşeyin içinde verelime geldi ablam biberon şeklinde ufak şeyleri beğenmiş önceden heryerde onlardan var. Ama onun gibi bir sürü model var. Kese şeklinde, çanta şeklinde, bebek arabası, patik var da var yani. Aklınız karışıyor biz çok uzatmadan bizce en güzeli olan biberonları aldık. İsterseniz süslenmiş hazır var ama biz süslemeleri çok beğenmedik kendimiz süsleyelim dedik. Boş biberonlar ve kurdele, tül, süsleri aldık. Şekerler de tamamdı geriye bunları evde yapmaya kaldı.

Kapı süsü için bir yerde fotoğraf çekmemize izin vermediler ama neden anladık. Ben de oradan değil gidip başka yerden aldım. Zevkler tartışılmaz ama herşey çok abartılı ve süslü geldi bana. Ben sade şeyler severim ablamda öyle şeyeler sever. Hatta o Laura Ashley, İngiliz tarzı gülleri falan sever bana onları bile çok gelir. Düz renkler ufak detaylar.

Eminönünde düz bir şey bulmak nerdeyse imkansız. Kapı süslerinde bebekler, ayılar tüller boncuklar vs vs. Ben en sadesini buldum ve aldım. Leylekli ve Cem yazıyor üzerinde.
Sonrasında en son işimiz loğusa şerbeti kaldı. Mısır çarşısından onuda aldık ve kendimizi taksiye atıp eve geldik. İkimizde bitmiştik artık ve güzel bir yemeği hak etmiştik. Alper bize güzel bir pizza ısmarladı. O kadar şekerin üzerine bir de pizza yedik tam oldu :) Artık bugün birşey yemem.

Ben cumartesi akşamı 30 tane biberonu süsledim bugün akşamda Sevil gelecek diğerlerinide bitirip bir köşeye kaldıracağız. Artık doğum için bekleyecekler.









Bu arada şekerler için bir şey olur mu diye soran varsa hemen cevaplıyorum olmazmış. 8 ay ömrü varmış. Ben zaten 2 hafta sonra gitsen yine bunları alacakmışım ayrıca size günlük satıyoruz diyen yalan söylermiş.

Şekerleri aldığımız yerdeki adam beni çok güldürdü.

- Bu şekerler 20 gün durur mu? Bir şey olmaz değil mi?
- Abla paketleme yaparken yemezseniz durur merak etme :)

Bu konuda çok haklı 3 paketle 1 ye sonra miden bulanıp yemiyorsun ama ağzına atmadan duramıyorsun.
Hadi hayırlısı bu işte bitti ufak bir etiket yaptıracağım onun dışında bir şey kalmadı.

7 yorum:

  1. harika şeyler eminönüne çok gitmek istiyorum bende bu sıra.Sizde tam ramazan önü gitmişsiniz üff kimbilir ne kalabalıktır

    YanıtlaSil
  2. Kesin Cem oldu di mi şimdi:))

    YanıtlaSil
  3. Evet kesin Cem oldu.Ben yazdırdım artık herşeyi cem diye bastırıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir heyecandır o bende istiyorum banane:)

    YanıtlaSil
  5. Cemre'ciğim umarım hemen olur :) Gerçekten teyze olmak çok güzel birşey meraktan öleceğiz nasıl olacak neye benzeyecek vs vs :)

    YanıtlaSil
  6. :) inşallah canım sağlıklı sıhhatli gelir oda küçük prens

    YanıtlaSil
  7. sağlıkla gelsin :) mutluluk huzur zaten peşi sıra getirir.. Eminönü kalabalık, sıcak, turist akını derken sabahın kör vakti en kıymetli zamanı :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails