1 Şubat 2010 Pazartesi

İşte size haftasonu filmi

Pazar günü garip bir rehavet vardı üzerimde neden bilmiyorum 12'ye kadar yataktan çıkasım gelmedi. Bizde bilgisayarı yatağa alıp film seyrettik.
İşte bu pazarın filmi bence mutlaka izleyin çok güzel bir film. Kanunların boşluğu yüzünden canı yanan herkes kendi adelatini kendi aramalı mı? Yoksa öyle yaparsa burası dağ başımı mı olur? Bu film insana bunu sorgulatıyor. Bakalım siz neye hak vereceksiniz.


Orjinal Adı: Law Abiding Citizen
Türkçe Adı: Adalet Peşinde
Başrollerini ünlü oyuncular Gerard Butler ve Jamie Foxx‘ın paylaştığı Law Abiding Citizen gerilim/aksiyon türünde bir yapım.Filmin konusundan kısaca bahsedecek olursak; Clyde Shelton (Butler) eşi ve çocuğu ile mutlu bir hayat süren bir adamdır. Bir gün iki saldırgan Shelton‘ın evine gelir ve onun gözleri önünde eşi ve çocuğunu öldürür. Avukat Nick Rice (Foxx) saldırganlarla bir anlaşma yapmıştır. Mahkeme saldırganlardan birini ölüm cezasına çarptırırken diğerine çok az bir ceza verir. Karardan hiç memnun olmayan Shelton adaleti kendi elleriyle uygulamaya karar verir. Artık tek bir amacı vardır; bu olayda suçlu gördüğü herkesi birer birer ortadan kaldırmak.



3 yorum:

  1. super filmmis valla, sabah senden dinleyince baya bir ilgimi cekti.

    YanıtlaSil
  2. İzledim bu filmi ve ben de çok beğendim. Kesmedi, Gerard Butler'in 300 SPARTALI filmini de buyuk bir heyecan ve begeniyle izledim haftasonu, uyumadan heyecanla izleyebildigim bir karakter kendisi:)

    YanıtlaSil
  3. Adamın başına gelen o kadar ağır birşey ki, onun yerinde ben olsam aynı şekilde davranmak isterdim sanırım. Düşünsene, hayatının en önemli iki varlığını gözünün önünde öldürüyorlar... tecavüzde cabası!!!
    tabi ki kendi infazını kendin yap diye demiyorum bunları ama insanın aklından geçer, gözü dönen yapar! aslında insan böyle bir zamanda cinnet geçirebilir işte... gerçekten!!!
    Allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails