18 Ağustos 2009 Salı

MİMMMMM

Pamuk Prens beni mimlemiş. Elimden geldiğince cevaplarını yazıyorum.

1. Neden blog yazarsınız?

Bu blog kızlara çok özenip yazmaya başlamamla oldu. Paylaşmak güzel şey...

2. Son zamanlarda vakit ayıramadığınız bir uğraş?!

Spor (gerçi hiçbir zaman hak ettiği değeri göremedi ama olsun)

Takı yapmak ( çok severim ama suan çok boşladım)

3. Hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz 3 şey?

-İyiki böyle bir aileye sahibim

- İyiki üniversiteyi Mersin'de okumuşum

- İyiki İstanbula taşınmışım

4. Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?

Mutfakla ilgili herşeyi severim yeter ki zamanım olsun. Özellikle tatlı şeyleri.

5. En sevdiğiniz üç yemek?

Kebap, makarna ve balık

6. Giyim konusunda abarttığınız eşya?

Gri çok topuklu ayakkabım

7. Çocuklarınıza nasıl hitab edersiniz?

Çocuğum yok ama Ada'cığıma fındığım, aşkım, kuzucuğum gibi şeyler söylerim.

8. Sizi anlatan bi resim?

Beni bir resim anlatamaz. Hayatımda olmasından mutluluk duyduğum çok sey ve insan var ama olmamasından üzüntü duyduğum tek birisi var...


Ben de bestofbest 'yi MİM'liyorum.

1 yorum:

  1. Bloglarınız beni de özendiriyor ama ben zaten fırsat buldukça günlük tuttugum için blog'a gerek yok diye dusunenlerdenim. Fakat dedigin gibi blog paylaştıkça güzelleşip anlam kazanıyor, günlüğü ise biriyle paylaşmak mümkün değil:(

    "Mim"leri okumak da ayri bir keyif:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails