17 Ağustos 2009 Pazartesi

Cumhuriyet Meyhanesi...



Bence İstanbul'daki en güzel meyhanelerden birisi Cumhuriyet Meyhanesi. İsmi çekiyor galiba beni Atatürkün gittiği bir mekan olmasınında etkisi var tabi. Yukarıda Atatürkün o zamanlar oturduğu masayı görebiliyorsunuz 2. kat pencere kenarı.

Cumartesi günü Alper'in çok sevdiği İzmir'de oturan Yaşar amcası geldi bizde onu yemeğe götürdük. Pek güzel bir ortamdı. Rakı, balık, peynir, kavun, yeşil zeytin(benim için vazgeçilmez) ve en favori mezem haydari. Hepsi çok lezzetliydi. Yedik, içtik, muhabbet ettik.


Ben çok rakı sevmem ama mezeyi çok sevdiğim için meyhane tam bana göre bir yer :) Darısı her istediğimiz zamana olur inşallah.

2 yorum:

  1. Katılıyorum Irem'cim, Cumhuriyet Meyhanesi bir başkadır...

    YanıtlaSil
  2. Ben de Cumhuriyet’i severim. Guzel eglencelerimiz olmustu zamaninda… Atamızın adim attigi bir yer olmasi da tabii ayri bir anlamli yapiyor mekani.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails