10 Ağustos 2009 Pazartesi

İbo konseri...

Vallahi kim ne derse desin, inkar edilmez güzellikte bir sesi var İbrahim Tatlıses'in. Biraz tekerleme gibi oldu galiba :)
Cumartesi sabahı arkadaşlarımız bize kahvaltıya geldi ve akşama konsere gideceklerini söylediler. Erkek olan arkadaş çok hevesli değildi konsere gitmeye ve benim yerime sen git diye bana teklif etti. Ben de olur dedim. Biz kızlar konsere gittik, erkekleri evde bilgisayar başında bıraktık.

Harbiye'ye vardık ve İbo'nun sahneye çıkmasını bekledik. Çok kalabalık bir orkestra eşliğinde çıktı. Yeni şarkılarının hiçbirini bilmiyorum onları söylediği zamanlar açıkçası biraz sıkıldım ama eski şarkılarını şahane söyledi.
"Mutlu ol yeter"le çok güzel bir açılış yaptı,"dertler derya olmuş" ,"hasret kaldım" ve "bir kulunu çok sevdim" gibi hit şarkılarını okudu. Aralarda konuşmasa bence daha iyiydi ama konser gereği konuştu :) Bir uzun hava okudu ve sesi nasıl yetti hiç anlamadım.
Hüsnü Şenlendiriciyle birlikte bir şarkı seslendirdi. Bazı kişiler Hüsnü çıkınca bir uğuldama bir yuhlama girişimde bulundu ama çok ufak tefek bir gruptu. Deniz Seki olayından baya tepki toplamış anlaşılan. Arkasından o her kıvrımının nasıl oynadığını hala anlayamadığım muthiş bir dans şovla Didem çıktı.
Şu dansözlerin yerlerde yaptığı figürleri hiç sevmiyorum. Didem gibi süper oynayan bir kız oynarken bile yere yatınca benim bütün ilgim dağıldı sonra kalkıp darbuka eşliğinde süper senkronize bir dans şov sergiledi .Ben o zaman tekrar kendime geldim.
Arada bir- iki kere çok gaza gelip ıslık çaldım. Bunu gören ve önümde yanımda oturan bir kaç kişi kendilerinin beğendikleri yerlerde ıslık çalmam için rica da bulundu. Herkes o sesin benden nasıl çıktığını düşündü galiba çünkü öyle bakıyorlardı. (Söylemesi ayıp çok iyi ıslık çalarım işte bu da yazlıktan edinilen bir alışkanlık :))))
Son olarak Allah herkese böyle bir ses ve yetenek bağışlamaz diye düşünüyorum.
Benim için İbrahim Tatlıses tam anlamıyla şu cümlenin karşılığı "ALLAH BİR SES VERMİŞ, GERİSİNİ BOŞ VERMİŞ"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails