8 Aralık 2011 Perşembe

Yeniler, yenilenler, yineleyecekler :)

Hayatımda birden çok şey değişti. En önemlisi taşınmak oldu yıllarca Cihangirde oturdum çok alışmıştım elimin altında olmasına her şeyin ama Toprak için taşındık.

Şu an Çekmeköydeyim. Tabi Çekmeköye gidince mecburen araba lazım oldu ve bu vesile ile bir araba sahibi olduk.




Kısa zamanda çok şey değişti. Yeni ev, yeni araba, yeniden işe dönmek, yeni çocuklu ve çalışan anne düzeni, babaannenin bakmasıyla başlayan yeni durum. Amma çok yeni var.



Şu an hepsi yolunda Toprak babaannesine, babaannesi ona alıştı. Ben işe gelmeye alıştım ama oğlumu bu kadar az görmeye henüz tam alışamadım. İlk zamanlar sürekli aklım evdeydi ama evde her şeyin yolunda gittiğini görünce için daha rahatladı. Güzelce yemeğini yiyor, oynuyor, seviliyor mutlu yani.



Diğer yenilere de zamanla alışıyoruz. İnsanoğlu her şeye alışır diye boşuna dememişler. Bir bakacağız ki eski durumu hatırlamıyoruz.



Şimdilik haberler bu kadar. Unutmadan 2 şey daha yazacağım.


1. Dün maçtan yağmurdan vs dolayı eve gitmek eziyet oldu. Bari o eziyete deyseydi de FB yenseydi ama olmadı. GS tebrik ediyoruz. Ben izleyemedim ama söylenen güzel oynamışlar. Ama bizim için fark etme çünkü Fenerbahçeliyizzzzzzzzzz. (yenilenler kısmı)





2. 5.Aralık.2011 2. evlilik yıldönümümüzdü onun için bu küçük çikolatalardan yaptırdım çok sevimli oldular. Böyle şeylerin hatırasını seviyorum. (yineleyecek kısmı)


Canım tekrar nice mutlu senlere olsun Seni Seviyorum...

2 yorum:

  1. ne güzel bir değişiklik olmuş komple aile boyu bir yenilemece :) her şey size uğur getirsin. 2. evlilik yıldönümünüzde kutlu olsun hediye çikolata harikaymış. Toprak da dahil olmuş ne kadar güzel maşallah size :)

    YanıtlaSil
  2. handan'cığım cok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails