13 Ekim 2011 Perşembe

ek gıda zamanı




5 ay bitti bile artık Toprak çok büyüdü :) Geçen doktor kontrolünde artık tatları öğrenmesi için yavaş yavaş ek gıdaya alıştırmaya geçtik. Toprak hiç mama yemedi 5 ay boyunca sadece anne sütü aldı. O yüzden geçiş biraz zor oluyor




sabah 1 ölçek tahıllı mama yiyor onuda anne sütü ile yapıyorum. Öğleden sonra biraz meyve suyu ikindi biraz yoğurt. Ama çok super gidiyor diyemem. kaşıkla yutmayı bilmiyor o yüzden zorlanıyor. Emmeye çalışıyor. Güldürüp ağzına sokuyorum o zaman güzel yutuyor. Onun dışında şimdilik biraz zorla. Ama memeyi gördü mü sevinç çığlıkları atıyor.



İlk denemeler çok kötüydü biraz biraz iyiye gidiyoruz. Onun dışında ev işinde bir gelişme yok taşınmamız lazım ama güzel bir bulamadık havalarda soğudu çocukla nasıl olacak onu kurup duruyorum.



Evde olunca kurmak daha kolay oluyor:( İş stresini hiç sormayın başlamam yaklaştıkça stresi artıyor. Nasıl döneceğim nasıl başlayacağım. bu çocuk ne olacak. Akşam ben görmeden yatarsa, sabah giderken çok ağlarsa vs vs. eminim bu soruları kendine soran ne ilk ne de son kişiyim ama elimde değil sorup duruyorum.

2 yorum:

  1. Canım endişelerinde çok haklısın ama herşey bir şekilde yoluna giriyor. Sen içini rahat tut:)

    YanıtlaSil
  2. maşallah kuzucuğunuza:)
    bir solukta dolaştım sayfanızı keyifle:)
    mutluluğunuz daim olsun.
    seve seve izliyorum bundan böyle.
    bende sizi bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsa da.
    kucak dolusu sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails