22 Ekim 2011 Cumartesi

Doğum günüm "Yaş 29"

Dün doğum günümü ilk kez anne olarak kutladım. Artık uzun süre kalacağım yaşı buldum 29. Güzel bir yaş. bundan sonra ben burada tutuklu kalırım.

Ufak çaplı bir kutlama oldu. Bir pasta, bir iki arkadaş ve hayatında ilk kez mum pasta ve maytap üçlüsünü gören minik uğur böceğim Toprak :)

Çok şaşırdı, ben kokar sandım ama dünyanın sekizinci harikasına bakar gibi, bir bana baktı bir pastaya ve mumlara. Toprak öyle ani şeylerden çok korkuyor. Biri hapşırınca ya da aniden öksürünce, yüksek sesle sevilmeye çalışılınca ya da gülününce. Ama bundan korkmadı çok yüksek sesle bağırmadık onu ürkütmeden sakin sakin üfledik mumları.Canım kocam yine çok güzel bir hediye almış. Ben I phone değil Blackberry sevenlerdenim. En son çıkan BB çok beğenmiştim o da sağ olsun gidip almış. Merak edenler varsa tavsiye edilir çok güzel bir telefon.




Hatırlayıp arayan herkese çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız :)

4 yorum:

  1. tebrikler nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllar canım. ben aramayı unutanlardanım ne yazık ki... o kadar da aklımdaydı cuma günü unutmayayım diye ama... :(((

    YanıtlaSil
  3. Cok tesekkurler ugubocegi
    Sibelim sorun degil ben senin yurekten kutlamak istedigine eminim sagol sekerim

    YanıtlaSil
  4. nice mutlu yıllara İrem :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails