4 Nisan 2011 Pazartesi

Büyüdü ama hala komik

Cuma günü iş çıkış ablamlara gittim. Daha kimse gelmemişti eve. Biz de Ada ile isim şehir oyunu oynadık. Ooo hanım efendi oyunu kendine göre çevirmiş :) Kural yok, süre yok. Neyse ben biraz oyunun kurallarını anlattım. Evet şimdi oyundan dialoglar.

  • Hadi başla irem

  • Tamam A,B,.....

  • Dur

  • N

  • Süre başladı

  • İrem zor bir harf bu :(

  • Hadi Ada laf yetiştirme düşün. iç ses( gerçekten zor)

  • İrem hayvan buldun mu? Anneanne yardım et

  • Hayır canım düşünüyorum

  • N harfi ile hayvan yok

  • Düşün vardır belki (galiba yok ben de bulamıyorum)

  • Tamam ben bitirdim

  • Allah ben hayvan bulamadım Ada

  • Süren başladı İrem

  • Tamam peki hayvan bulamadım

  • Oku bakalım ne buldun hayvan

  • Ninja Kaplumbağa :)

  • Çok yaratıcı



  • Ben başlıyorum İrem

  • Tamam canım say

  • A,B....

  • Dur

  • K

  • Tamam bitti

  • Ne çabuk

  • Oku

  • Şehire sıra geldi

  • Kayınseyir

  • Ne? (Annem içeriden gülüyor)

  • İşte kayınseyir

  • O kayseri olmasın :)

3 yorum:

  1. yaaa yok boyle bişi yaaaaa... ninja kaplumbağa mı? bayıldım pratik zekaya :)

    YanıtlaSil
  2. :)) ninja kaplumbağa , kayınseyir :))

    YanıtlaSil
  3. fotoğrafta resmen bir genç kız gibi :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails