22 Mart 2011 Salı

32.hafta raporu



Dün 32.haftamı bitirdiğim için gidip devlet hastanesinden çalışabilir raporu aldım. Raporu 32. haftayı bitirince alabiliyorsunuz. 32.haftanın içindeyken değil.

İnternetten randevu sistemine geçilmişti uzun bir zaman önce bunu biliyordum ama tamamen göstermelik aslında.

İnternetten randevuyu aldık Pazartesi sabahı 9:15'e. Sabah 20 dk önce gittik ama o da ne randevu alsan bile barkod almak için sıraya girecekmişiz. E ne anladık bu işten. İnternetten verseniz barkodu olmuyor mu illa sıraya mı gireceğiz.

Neyse sıra bize geldi ne oldu dersiniz sistem kitlendi. Haydaaaa...
Bu arada randevu saatimiz geçti.
Sonra T.C kimlik'ten her şey görünüyordu hani. SGK'da(kimlikte değişmiş olmasına rağmen) hala kızlık soyadım gözüküyor, eee ne olacak dedik gidip düzelttireceksiniz.

Offf biz nufüstan yapmıştık. Yani "T.C kimlik sen bizim her şeyimizsin" de pratik olarak çok doğru değil. Raporu aldık SGK'ya gittim önce 3.kattan soyadı değiştirdik sonra 4.kata çıkıp bana böyle rapor yazdılar bir sorun yok dimi diye gösterdik.

Gerçekten çok sinir bozucu süreçler. Kolay bir yol bulunması lazım.

  • Neden illa devlet hastanesinden rapor alınacak?
  • Özel hastanelerde devletin izni ile açılmıyor mu?
  • Sağlık Bakanlığı denetlemiyor mu?
  • Neden onların raporu sayılıyor da , kendi doktorumuzun raporu sayılmıyor?


Hiç anlamıyorum. Biri analatırsa mutlu olacağım. şimdilik mutlaka bir mantığı vardır diye kendimi teselli ediyorum.

Neyse sonuç 32.hafta raporumu aldım. Darısı 37.haftaya :)

Alacak olan arkadaşlara öneri.

  • İnternetten randevu aldım diye güvenmeyin sıraya gireceksiniz.
  • Yanınızda biri olsun yoruluyorsunuz.
  • SGK'dan soyadınızın değişip değişmedini kontrol edin.
  • Ben yanıma vizite kağıdı aldım. Benden istemediler ama isteyebilirlermiş o yüzden işyerinizden isteyin yanınızda bulunsun.


Doktor şeker bir kadındı tek iyi tarafı buydu. Hemen muayne etti, bir iki soru sordu sohbet edip yolladı. Umarım size de böyle biri denk gelir.

Allah hem o kurumlarda çalışanlara hem de hasta olup gidenlere sabır versin.

4 yorum:

  1. Bir de sağlık sistemi iyileşti falan deniyor. faso fisoooooo

    YanıtlaSil
  2. Bu iyi haliymiş. Çok çalışmak lazım çok

    YanıtlaSil
  3. ben taksim ilkyardıma gitmiştim raporu almaya, beni doktorum bakırköyde özel bir hastanede diye bakırköydeki bir sgkya bağlı hastaneden almam gerektiğini söyleyerek gönderdiler. ne salakça di mi? sanki doktorum orada diye orada doğum yapmak zorundaymışım gibi? ya yolda doğursaydım :P

    YanıtlaSil
  4. O zamanda yol geçen hanından alacaktın galiba: )

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails