11 Ocak 2011 Salı

Canım arkadaşım evleniyor...

Beste'ciğim canım arkadaşım. Tanıdığıma, arkadaşım, sırdaşım, dostum olduğuna mutlu olduğum nadir insanlardan biri. Doğuştan kınalı kuzu :)

Kendi bekarlığa vedam için üzülmüştüm. Hem ben çok yorgun ve bitkindim hem de mekan göbek atmalık değildi. O yüzden Beste'nin bekarlığa vedasının çok güzel olmasını istedim.

Benim kına gecem ayrı olmuştu o yüzden durgun geçen bekarlığa devamın biraz acısını orada çıkarmıştım.

Beste'ye her ikisini bir arada yaptık ve uzun zamandır, hiç alkol almamış olmama rağmen böyle eğlendiğimi hatırlamıyorum.



Kına benim çocukluğumdan beri çok alışık olduğum bir durum hatta ben hamile olmasan gelin hamamı bile yapardım Beste'ye ama bu da yetti.




Kınayı yogurdum ve getirdim. Bekar kızları etrafında döndürdük, Beste'nin eline güzelce yaktık. Aslında kafasında şekerde kırmak lazımdı ama belki o bize özgü bir gelenektir diye söylememiştim :)

Canım arkadaşımın "içimde kaldı ya","Evlendik ama şunu da yapmadık" desin istedim kendi adıma :)

Canım benim inşallah çok mutlu olursun tüm hayatındaki en kötü gün bu kına gecesi gibi olur.

1 yorum:

  1. Benim guzelller guzeli biricikim şekercikim iremcim... hakkını nasıl oderim bilmem. her günüme kattığın güzellikler; becerikli, yetenekli (ustelik hamile) halinle şipşak getirdiğin çözümler ve yardımsever kalbinle hayatıma getirdiğin kolaylıklar saymakla bitmez. Kınamı mutlu, uğurlu elleriyle alan, yoğuran, süren, yakan iremciğime binlerce öpücük :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails