12 Kasım 2010 Cuma

ve bir ufaklı daha

Bütün ekim ayı boyunca yazmamışım. Suçlu hissettim kendimi. Bu benim sayfam ve çok ihmal ettim. Benim için çok değişik şeyler oldu herkesle paylaşmak istediğim :)

Öncelikle ablamın ufaklığı hatırlarsınız Cem bey, evet kendisi tam bir cingöz oldu.
Çok komik bir bebek. Önceden gülmüyordu ciddi takılıyordu şimdi ise tam şebek.

Ada'cığım ile benzetenler oluyor ama bence hiç benzemiyor. Eniştem, Ada doğduğunda bir fotoğraf çekmişti avucunun içinde minnoşun kafası.


Şimdi onu bu bey'de de tekrarladı ve fotoğrafın adını "elimizdeki avucumuzdaki" koydu :) çok güzel oldu. Şimdi buna bakıp söyleyin bu bücürler birbirine benziyor mu?


Sırıtık olan cem, diğer cool olan ada.

Onun dışında benimle ilgili bir gelişme var ben de bebek bekliyorum :) 14 haftalık hamileyim. Bugün kontrolüm var eğer gösterirse belki cinsiyet öğreniriz. Sağlıklı olması her şeyden önemli ama galiba oğlum olacak diye hissediyorum. Belki de bir çok kişi oğlun olacak dediği için etkilendim bilmiyorum :)

İsim arayışları, tartışmaları başlayacak aslında Cem için niyetlenmiştik ama olmadı belki biz koyarız Kuzey'i hala seviyorum, bir de Ali ismi bana hala eskimeyen ağırlığı olan güzel kısa öz bir isim geliyor.

Kız için bilmiyorum ben Duru istedim ama Alper anamı kadar söylenişi kibar değil dedi hevesimi kırdı aklıma başka bir şey gelmedi. Galiba erkek ismine yoğunlaştım. Bilemedim zor bir karar. Ablam çok zorlanmıştı şimdi daha iyi anlıyorum.

Aslında başka bir yazıda neler hissettiğimi yazmak istiyorum ama henüz şaşkınlık devrem geçmedi. Ne hissediyorsun diyorlar henüz endişe ve heycan dışında birşey hissedemedim. Umarım güzel şeyler hissedip yazarım.

Bu kadar uzun ara vermem iyi olmamıştı ama bu haberlerle döndüğüm iyi oldu. En azından söyleyecek önemli şeyler birikti :)

Özlemişim yazmayı, galiba bundan sonra yazacak çok daha fazla şeyim olacak.

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails