24 Kasım 2010 Çarşamba

Hamilelik ve elbise

Benim hamileliğim ve doğum sonrasına denk gelen 4 düğün var. En başta hayırlısıyla Beste'nin düğünü var 16 Ocak. Daha sonra tam net tarih belli olmamakla birlikte Alper'in kuzeninin düğünü var Şubat başı gibi.

Sonra 20 mayısta bir kuzen düğünü daha var. Bu da Alper'in kuzeni, sonra 1 Temmuzda benim kuzenim düğünü ve son olarak en azından 2011'de şuan bildiğimiz son düğün bizim üniversiteden arkdaşadışımız benim toprağım :) Mustafanın düğünü var o da temmuz ayı içinde olacak kısmetse.




Hepsinin ortak paydası kıyafet. Şuan alsam o tarihe kadar kilo alırsam nasıl giyeceğim.(ocak -şubat düğünleri için söylüyorum) İstediğim gibi dökümlü, kilo alsam da içine girebileceğim bir elbise bulmalıyım 1 tane beğendim ama burada var mı yok mu bende nasıl durur şimdilik bilmiyorum. Off elbise bulmak zor iş.

Doğum sonrası için olan düğünlere sonra bakacağım şimdiden düşünmeye gerek yok. Önümüzdeki düğünlere bakıyorum önce :)
Tavsiye etmek istediğiniz yerler varsa çok mutlu olurum. "Burada güzel elbiseler var git bak diyeceğiniz" Yoksa gez babam gez.

7 yorum:

  1. Canımsın... Güzeller güzeli arkadaşım benim. Sen çuval giysen yakışır :))) Ama dersen ki yok çuval olmaz, o halde Fulya 'da Beymen'in mağazası var ya, sen de biliyorsun zaten. Hatırlatayım dedim.

    YanıtlaSil
  2. senin düğününde hamile bile olsam şık olmalıyım. Çuval olmaz canım benim. Evet ben orayı unutmuştum BCBG 1, orası 2 olsun bakacağım yerler arasında :)

    YanıtlaSil
  3. aslına bakarsan yeni nesil elbiseler hamileler için çok uygun, ben hamileliğim sırasında hiç zorluk çekmemiştim ;)

    YanıtlaSil
  4. Valla böcüğümm bilmiyorum hiç ama iyi bir konu açmışsın..İlerde yararlanabilrieiz.İnşallah bol bol öneri gelir:)

    YanıtlaSil
  5. son zamanlarda göğüs altından bollaşan kıyafetler çok moda ve hamileler için de çok uygun canım... bence çok güç olmayabilir bulman... ayyy ne zor işler di mi?:)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun yenı haberım oldu..benım ogluma arkadas gelıyor ne guzel:)
    sıze gore kıyafet cok cnm hıc dert etme..

    YanıtlaSil
  7. gulcan'cığım çok teşekkürler :) Evet arkadaş gelecek senin ufaklığa. Allahtan tek dileyim hepsine sağlık versin. Kıyafaet için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails