16 Temmuz 2010 Cuma

Uno ve mağlubiyet


Belki bazılarınız bilir bu oyunu biz çocukken oynardık ve geçen gün Ada monopoly istedi ve bir baktık UNO onu da aldık ve eski günler aklımıza geldi pek sardı bizi. Ada'ya kağıt tutmayı oyunun tum çakallıklarını öğretmeye çalışıyorum ama yazık daha minik elleriyle kağıtları tutamıyor dokuyor bize gosteriyor ama öğrenecek.Dün annesi ve babasını kandırıp oyuna oturtmuş ve sonuç ablamlar bunu güzelce yenmiş. Ama tam karı koca ittifakı yapmışlar bence. Ablam yok öğle kağıt geldi diyor ama bilemedim :)

Uno 3-4 kişi oynatınca çok zevkli bir oyun. Elinde tek kağıt kalınca uno diyorsun eğer demezsen kağıt çekiyorsun. Bazı kağıtlar var ve sıra atlatıyor yön değiştiriyor falan. Yani sıra sana hiç gelmeden elinde bir sürü kağıtla öyle kalabiliyorsun. Yazık bizim Ada'cık tam böyle olmuş ve annesine başlamış söylenmeye

Ada- Ohhh vallahi ne güzel siz babamla öyle sevgili sevgili oynayın ben burada öyle tek kaliyim. Ne yani ben sizin çocuğunuz değilmiyim çok kötüsün. deyip gitmiş :)

Ablam ve M.ali abi - Yerde gülmekle meşgul

2 yorum:

  1. bu oyunu hiç bilmiyordum ben,araştırıcam bi nasıl eksük kalmışım hayret:)

    YanıtlaSil
  2. Aylin selam, çok eğlenceli bir oyun kalabalık olunca daha zevkli oluyor mutlaka oynayın

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails