15 Temmuz 2010 Perşembe

Cuma günü yoldayız...

Mersin benim çocukluğumun, gençliğimin ve üniversite yıllarının geçtiği yer. Çok severim, garip bir dinginliği vardır. Her yaz gitmeye çalışırım. Yazlık arkadaşlarımı görmek, ailemle zaman geçirmek çok eğlenceli oluyor.

Cuma günü biniyoruz otobüse ben, kocam ve Ada mersine gidiyoruz. Ada'nın ilk uzun yol otobüs yolculuğu. Mümkünse tüm ulaşım araçlarını kullanarak mersine varmak istedi ama bizim ona ne zamanımız ne de enerjimiz var :)

Mis gibi akşam bineceğiz sabah mersindeyiz. Adı'nın planı trenle ankaraya gidelim ankarada bir gün kalalım sonra otobüsle mersine gelelim :) Kuzucuğum artık başka zaman.

20-25 gün kadar kalacak Mersinde Defne'de orada olacak. Ablalık için prova yapmış olur fındığım. Akşam olunca "annesini çok özleyeceğini ve mersin gitmek istemediğini" söylüyormuş sabah olunca vazgeçtim ben İrem'le tatile gideceğim diyormuş. Maymun o da bu durum farkında olup anne ya ne yapacağız benim bu durumumu sürekli fikrim değişiyor diyormuş :)Hadi bakalım hayırlısı olsun...

Haftaya tatil fotoğrafları, Defne ile deniz keyfi, ada ile havuz ve dondurma keyfi, kocamla rakı masası keyfi, arkadaşlarla sohbet keyfi, aile ile tabiki mangal ve balık keyfi başlıklı fotoları gorebileceksiniz.

İyi bakın kendinize. Uzandım bile kumsala :)

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails