26 Mayıs 2009 Salı

Selin'in Cookie'si

Mağlum biz 4 kız kardeşiz. Ben ve en büyük ablam İstanbul'da ekibin geri kalanı kardeşim ve diğer ablamda Adana'da yaşıyor.

Adana'da yaşayan ablam Selinkendine bir köpek almış. Adı Cookie. Bugün kendisini görme fırsatı buldum. Acayip sevimli birşey. Kendisine ait bir sigorta şirketi var ve orada besliyorlar. Dün birşey için aramıştım tam konuşmamızın ortasında şöyle bir ses "Cookie yapma"... Meğersem kucağına yatıp pantolonunun düğmesi kemiriyormuş.

Hayvanlar cok tatlı oluyorlar ya... Bence herkesin içine biraz hayvan sevgisi koymak lazım. Mağlum bazılarında yok olmadığı gibi eziyette ediyorlar gariplere :(

Hep bizim hayatımızda bir köpek olmuştur Adana'da bahçe olduğu için orada mutlaka bir köpek beslemişizdir.

Mindi'miz vardı ilk köpeğimiz bildiğiniz sokak köpeğiydi ama cok akıllıydı, ben onu yazlıkta bulmuştum ve çok küçüktü kıyamayıp gizlice eve aldım. Annem evde hiç köpek istemedi ama o kadar küçüktüki kıyamadı. Biraz büyüdükten sonra babam bahçeye götürdü. Adını eskiden Minti diye bir sakız vardı onu bulduğumda bakkaldan o sakızı yeni almıştım o yuzden adını Mindi koydum :)

Sonra Cery geldi bu cok asil bir köpekti. K-9 eğitimi almış emekli bir Alman Kurt'du. Çok eğitimli disiplinli bir köpekkti. Türkçe anlamıyordu. İngilizce ve fransızca biliyordu ama biz zamanla turkçe öğrettik :) O da bahçede büyüdü.

Ceylan ablama bir yavru doberman geldi. Ablamda onu eve t-shirt'un içinde sokmuştu ve ağlama sesi gelince foyamız ortaya cıktı. Uzun ısrar ve ağlamalarımız sonucu annem biraz büyüyene kadar evde beslememize izin verdi. Zeytin zeytin gözleri vardı ve adı Zeytin oldu :)
Dobermana hiç uygun bir isim değil ama o da cok sevimliydi. Bize kötü birşey yapılmadığı taktirde kimseye saldırmazdı. Yeter ki bize el kol hareketi ile birşey yapmayın. Bize kötü birşey yapılacak sanıp hemen atlardı. Hepsi bizi çok sevdi bizde onları.

Şimdi sıra bu yaramazda artık gelince seninle de oynarız Cookie.

Sen de hoşgeldin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails