16 Ocak 2012 Pazartesi

Dişimiz çıktıııı :)



Hafta sonu , geçen yaz evlenen kuzenimizi ziyarete gittik. Annem de burada olunca bir daha zor organize oluruz deyip kar,kış hava soğuk, ay çocuklar dinlemeden azimle gittik. Uzun bir yolculuk sonrası cihangir'den erenköy'e 2 saat içinde vardık :(

Neyse onları yazmıyorum çok sevimli değildi. Çıktık, çıkmadık, gitmesek mi, ay çok kar var iptal mi etsek? hediye alalım vs derken bir kargaşa oldu tabi.



Sonuç güzel oldu :) Güzelce oturduk, evlerini hayırladık. Cem önce ağladı sonra alıştı. Toprak şaşkın şaşkın bakındı. Gelene geçene alkış yaptı. Sonra ben elimle ona peynir yediriyordum aaa bir baktım bir şey geldi elime.

O sırada kuzenimin eşi Hande'ye bakıp Toprak kocaman bir gülücük attı. Ve ilk dişimizi ben hissettim ama Hande gördü.



Bu da Hande'ye tabi ki pahalıya patladı daha doğrusu patlayacak. İlk diş hediyemizi bekliyoruz.

Artık diş için iadeyi ziyarete bekliyoruz. Artık dişlerimizin devamını dört gözle bekliyoruz.

Bu hafta sonu keyfimizi kaçıran bir şeyde Defne kuzusu yine hasta. Neyi var neden bu kadar sık ateşleniyor henüz bilmiyoruz doktorlar bakıyor. Nazar deydi güzel kızımıza. Bu sene çok hastalandı. İyi olacak bizim defnemiz en kısa zamanda.

1 yorum:

  1. hayırlı olsun tatlım, gerisi de gelir artık :))) Defne'ye de çok geçmiş olsun, umarım sebebini bulurlar :(

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails