23 Haziran 2011 Perşembe

Ana kucağı

Büyüyor hem de çok hızlı. Dün canım arkadaşım Beste geldi. O kadar özlemişim ki onu görmek çok iyi geldi. Beste'nin tanıştırdığı ve tanıştığıma, arkadaşım olduğuna çok mutlu olduğum Ceren de geldi :) Ceren'le zaten komşuyuz biz. Havalar biraz daha düzelsin Toprak'ı alıp Ceren'e giderim artık.


Dün fotoğraf çekildik ama bende yok Beste'nin makinasında. Belki Beste'ciğim kendi bloguna koyar ya da bana gönderir :)

Size şimdilik sadece bir ana kucağı fotoğrafı. Beste'ciğim iyi ki varsın canım iyi ki geldin.

4 yorum:

  1. Canım İroşum, ben de seni çok özlüyorum :) bugün yazıcam blog yazısı söz... ilk fırsatta :) seninle olmak bana hep büyük keyif... ve evet ceren çooook tatlıdır, aynı senin gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Nefis bi fotoğraf, maşallah :)

    Bu arada kırmızı ojelerini de ihmal etmemiş, bakımlı anne...


    Öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Allah nazarlardan saklasın sizi.

    YanıtlaSil
  4. Beste'ciğim öpüyorum seni :)

    Deniz'ciğim fırsat buldukça kaçıyorum kuaföre iyi geliyor.

    Handan'cığım çok saol teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails