25 Şubat 2011 Cuma

Durgunluk...


Neden bilmiyorum bugünlerde bir durgunluk var üzerimde.

Ben her şeyin hemen olmasnı isteyenlerdenim. Karar verelim ve yapalım. Ay dur bakalım, ay zaman geçsin dediğin zaman; ben o iş olana kadar takılır kalırım. Kafamdan atamam.

Şimdi mağlum bebek odası olayı var, bir de evde düzenlemeler yapılması gerekiyor. Bunların hemen olmasını istiyordum, ihtiyaçları hemen alalım istiyordum.

Daha beğeneceğiz sonra sipariş edeceğiz gelecek vs vs zaman darlıyor. Bir an önce olsun geç kaldık, daha gidip bakmadık bile deyip duruyordum. Dünden beri üzerime bir şey çöktü hiçbir şey yapasım yok. Durgunlaştım resmen. Hevesim kaçtı.

Durmadan bebek odası eşyaları dekorasyon şeyleri bakıyordum, şekeri şöyle mi olsun böyle mi yapsam diyordum.

Hadi gidip alalım deseler gitmeyecek gibi hissediyorum.
Niye bilmiyorum ama ruh halim malesef böyle. Umarım geçer.

Bir de bugün kocam çok güzel bir söz göndermiş buna inanmak istiyorum:)


tü bir döneme girdiğinde ve her şey sana karşı gibi göründüğünde,bir dakika bile dayanamayacakmışsın gibi geldiğinde sakın pes etme,
çünkü işte orası gidişatın değişeceği yer ve zamandır..

Mevlâna

1 yorum:

  1. Canım benim bunlar hormonlarınla ilgili, yaşamadım ama bu dönemlerde bütün herkesin farklı durumlarda zor süreçlerden geçtiğine çok kez tanık oldum. Geçecek bunlar ve herşey güzel olacak, sen sakın merak etme:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails