4 Mart 2010 Perşembe

Canım kardeşim :)

Ben Defne'ye hediyeler aldım, kardeşim de bana almış :) Blogumda Paşabahçede görüp çok beğendiğim ama fiyatı bana pahalı gelen ve indirime girmesini beklediğim bir fil vardı onu yazmıştım.
Kardeşimde okumuş ve ben gelecem diye, Erdem ve Defneyle birlikte bana almışlar :)
Canım benim ya ablasına kıyamamış "madem çok istiyorsun al" dedi. Görünce çok şaşırdım :)



Canım kardeşim çok teşekkür ederim bu jestin için :)) Erdem'ciğim seni unuttum sanma senin koşturup aldığını tahmin edebiliyorum :)



4 yorum:

  1. Ne guzel :) abla kardes iliskilerine bayiliyorum ben sahsen :)

    YanıtlaSil
  2. teeee, oralardan yetişmiş bak ablaya görüyor musun? bravo kardeşine :)

    YanıtlaSil
  3. yetişir benim kardeşim :))

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok güzel bir fil, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails