29 Ocak 2010 Cuma

Hastaydım ve evdeydim

Geçen hafta cumadan beri hastayım. Kızlara her yerim ağrıyor diyordum ve hafatasonu karda yağınca evde yatmak iyi gelmişti. Pazartesi geçer diye düşündüm ama olmadı. Sadece ben değil kocacığımda hastaydı.
Ailecek, ailemizin doktoru ayrıca mahalleden komşumuz Alman Hastanesinden Jan Klude Kayuka'ya gittik. İsminin böyle olduğuna bakmayın kendisi halis mulis türk hatta benim toprağım bile sayılır Hataylı :) Çok şeker bir adam. Derdimizi anlattık karı koca bize antibiyotik verdi ve 2 günde rapor yazdı. Salıya kadar evde bir koltukta ben bir koltukta Alper yatttık. Şuan hala çok iyi nefes alamıyorum ve gece yatmakta zorlanıyorum.
Ama 4 gün evde kalınca bilgisayar, tv ve filmler imdadımıza yetişti. Ben yatmaktan aşırı sıkılan birisiyim. Alper hep anneme "siz benim karımın göbeğini sokağa falan mı attınız?" der.
Ben gezme olsunda ne olursa olsun halinde biriyimdir. Benim gerçekten hasta olup olmadığımı "hadi gel dışarı çıkalım" cümlesiyle ölçmüştür canım kocağım :) Eğer yüz vermiyorsam ki bu 4 gün hiç yüz vermedim o zaman gerçekten hastayımdır. Gerçekten hasta oluncada yataktan ve kanepeden çıkmadım film izleyip uyudum.



FlashFoward'ın 1.sezonu bitti. Marta kadar yeni sezonu nasıl bekleyeceğim bilmiyorum. Gerçekten çok güzel bir dizi. Umarım bu kalitede devam eder.




Ayrıca eğlencelik filmler izledim. Uzun zamandır Meg Ryan izlemiyordum onun bir filmini izledim. "Kadınlar hakkında her şey". 4 iyi arkadaş ve onların arasında geçen olayalar. Meg Ryan ve Eve Mendes'in bir sahnesi var çok komikti. İzlemeniz tavsiye edilir. Sabun köpüğü bir film ama eğlencelik işte :)



"Push" diye bir film izledim. Çok enterasan güçleri olan insanların dünya'nın her yerinde olduklarını ve bu güçleri bölüm dedikleri yerin istekleri doğrultusunda kullandıkları bir film izledim. Bazıları bu bölümden ayrılmaya karar veriyor ve film başlıyor.
Avatarda (çizgi film olanı) nasıl su bükücüler, ateş bükücüler falan varsa bu filimde de koklayıcılar, izleyiciler falan var. Bence güzel bir filmdi sonu biraz hayal kırıklığı ama olsun. İzlenilmesi tavsiye edilir.

Hasta olmak ve evde yatmak bunlara sebep oldu...

3 yorum:

  1. Flashforward'a diyecek yok, 10 bolum arka arkaya izlenebilitesi olan Lost'tan sonra birkac diziden biridir harhalde...

    YanıtlaSil
  2. Push merak edildi tarafımdan. Ver DVD'sini izleyelim :)))

    YanıtlaSil
  3. Pazartesi getiririm canım...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails