6 Ocak 2011 Perşembe

Kişisel MİM

Sabah Mim'le başladım. Sevgili vesselam beni mimlemiş. Hadi başlıyoruz :)

Mim Konumuzun Adı Söyle " Kişisel Mim "

1- Kaç Yaşındasınız? 29

2- İsminizin Son Harfi Ne? M

3- En Sevdiğiniz Renk? Mor

4- Kilonuz Kaç? Şu an 23 haftalık hamileyim ve 62,5 kiloyum. Normalde 57-58 gibi olurum.

5- Boyunuz Kaç? 1.67

6- Ailenizin Kaçıncı Çocuğusunuz? 3.cü

7- En Sevdiğiniz Şarkı? Tek bir şarkı diyemem ama Kıraç Endamın yeteri eşim ve benim için özel bir anlamı vardır.

8- Sizce Sarışın Mı Esmer Mi ? Esmer

9-Sigara Kullanıyomusunuz ? Hayır, kullananlar yüzünden mağdurum :)

10-Alkol ? Evet severim içki muhabbetlerini ama geçici bir süre kapalıyım :)

11- Çayı Fincandamı İçersiniz Çay Bardağındamı? Çay ve kahve gibi şeylerle aram çok yok. ama içersem küçük ince belli bardak olsun isterim

Ben de sibel ve beste'yi mimliyorum kolay gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails